Thursday, November 27, 2014

Teisipäev.
Hobune hüppas juba natuke paremini aga ma ise olin nagu mingi eriline hädaline seal seljas. Mul on algusest peale kui Campari sain jalused veits pikad, unustan kogu aeg auke juurde teha. Ja no siis see trenn järsku hakkas täiiiega häirima, üldse ei saanud seal seljas olla, hüppe ajal täiega persetasin ja no ma ei tea nagu mingi esimest korda oleks hobuse seljas eks. Rintsu tõi siis auguraua ja tegi auke juurde ja siis oli natuke parem aga no ikka oli mul väga raskusi seal seljas millegipärast. Seal trennis sain aru, et Campari on siis see hobune kellel ei saa väga enne tõket ratset ära anda (nagu umbes kõik kellega ma eelnevalt sõitnud olen) vaid peab ikkagi jääma kontakti hoidma korralikult.
Kolmapäeval tegin minitrenni nagu ikka (ta väsib hüppetrennis täiega ära ja ei taha teda koormata) ja galopis tegin poolistakut, et ehk aitab mu teisipäevaste debiilsuste vastu, jalad hakkasid veits tulitama küll :D
Neljapäev, tegin soojenduses juba nii, et galopis üldse alla ei võtnud, sõitsin lihtsalt poolistakus elavat galoppi. Alguses tulima valiklatiga lattaeda, täitsa okeilt, vahepeal tahtis natuke ära vajuda ja ma ise tahtsin lati peal veits ette vajuda alguses, aga tegi täitsa ilusaid hüppaid kohati. Siis tulime järjest, üks seotud vahe sirge peal jäi lihtsalt täiiiiega tillerdama, kohe peale esimest oli lihtsalt täiesti selline et - "keeranvasakule,paremale, äkkivasakule, aga ehk paremale" ja siis ma olin et no mida vile mine otse palun :D Tulin siis uuesti ja andsin talle stekki esimese lattaia peal, tõmbas maha, pani veits ajama aga pärast seda hüppas paaaalju paremini. Esimene parkuur oli nagu ülimõnna, jumala head teravad hüppad, isegi alt tuli hästi välja. Teine parkuur oli kõrgem ja ka hea, kuigi noh, natuke oli tunda et ta oli vässu ja tõkked juba kõrged ja midagi seal riivas ka ikka aga no enamus hüpped olid ikkagi väga head tema kohta. Niiet jeeee, kõige parem trenn siiamaani, on veel lootust, et saab hüppama :D See trenn polnud neid istakuprobleeme ka, mis teisipäeval, mis on ka tore.

No comments: