Thursday, December 4, 2014

Teisipäeval käis sepp. Ütles, et Camparil täiega nõmedad kabjad, et liiga.. laiali? Noh, nagu lestad või nii. Igaljuhul, et see mõjub liigestele halvasti, et halba nurga all jne, tuleb korralikult värkida, siis saab tõsta seda kabjanurka ja järgmine kord tahab võibolla mingi kiilu ka vahele panna, et seda nurka tõsta. See tuli täiega üllatusena mulle, ma olin kuulnud ainult, et madal kabjapõhi aga ta ütles, et seda ta nagu ei oska öelda aga et nurk on küll halb ja liigestele koormus suureneb sellega, aga no midagi katastroofilist ka pole selles mõttes, peaasi, et saab korralikult värgitud.
Kolmapäevane hüppetrenn oli üliiiiiiihea. Ta hüppas tõesti ikka väga hästi enda kohta, kui ma ise suutsin olla (loe: mitte ette ronida) siis ta tegi ikka täitsa ilusaid hüppeid juba, täiega rahul olin temaga, tõmbas tõkkele ja vaatas ja tegi ümaraid hüppeid ja kõik. No eks tal vigasid ka, vahepeal ikka vajus ja tegi oma traavlit jne aga no see on köömes kui ta nii ilusti hüppab :)
Neljapäeval tegin siis minitrenni jälle ja oli ka täiega mõnus, jumalast rahulik ja tasakaalus ja no lihtsalt väga tore oli temaga ratsutada.
Võiks nüüd samamoodi jätkata ka :)

No comments: