Friday, November 7, 2014

Ratsastuses on juba täiega mõnus, mulle hullult meeldib temaga sõita. Ta on eest hästi kerge, ta kunagi ei jää käe peale istuma ( mida ma vihkaaan) ja see mulle täiega meeldib. Natuke tuim on aeg-ajalt, stekiga sipsan ikka päris tihti aga läheb kogu aeg paremaks. Sääre eest olen ka proovinud, täitsa läheb, paremale küll paremini kui vasakule, üleüldse on ta paremale rohkem kõver, vasakule ei taha nii väga painutada ka ( või olen mina kõver? väga võimalik, sest Lakay oli ka minu arust vasakule kangem), aga no alati saan ta ikkagi ilusti painutama vasakule ja sääre eest ära minema, lihtsalt paremale tuleb see kuidagi kiiremini ja vabamalt. Üleminekutel enam niipalju pead üles ei viska, üritan hästi vähe ratsmega võtta, tundub, et tal mingi häda sellega. Igaljuhul ratsastada on juba päris mõnus temaga. :)
3x olen hüpanud ka. Esimene kord oli selline harjumine, hullult imelik oli ja no täiiiiiega vaarutas igale poole enne takistust, takistuse ajal ja ka pärast takistust. Teine trenn oli juba natukene parem aga hüppas mul päris mitu korda alt ära ja no ikka oli kuidagi väga harjumatu see asi, aga vaarutas juba veidi vähem. Hüppas suht kael püsti ja ei saanud selliseid häid "round topline" hüppeid.  Nüüd viimane kord oli juba päris hea, ainult mõned korrad tahtis enne takistust ära vajuda ja tõke peal ei vajunud peaaegu üldse. Mõned tõkked olid juba kõrgemad ka (meeter äkki? vb liialdan ma ei tea, pole ammu hüpanud mingeid kõrgusi, vast ikka oli meeter :D), ja vahepeal tegi päris head hüpped isegi. Korra pani suht rõvedalt lattidest läbi ma mõtlesin, et kas nüüd paneme täiega mäsa aga tubli traavel suutis oma jalad sealt lattide vahelt ära korjata. Ja siis mis oli täielik traavlilaks oli see kui tulin sirge peal seotud vahet ja siis jäi kahe tõkke vahel ristlema. Nagu miks sa midagi sellist peaksid tegema hobune :D. Aga jah, tundsin ennast juba natuke paremini ja kui ta suudab otse tõkkele peale minna normaalse tempoga siis võib isegi täitsa ratsahobuse hüppeid ka teha. :D Aga no ilgelt pean tegelema sellega, et ta otseks saada ta üldseee ei oska sirgelt joosta, koguaeg tahab vaarutada kuskile. Peale viimast tõket ka tahtsin patsutada siis instantly kui ratsme ära lasin vajus mingi 3 m paremale.. nii mauno :D

No comments: