Saturday, October 22, 2011

Reedel sõitsin ja no ma ei tea, NII minu hobune, ilmselt sellepärast, et ma temaga juba päris kaua sõitnud. Aga no tõestitõesti klapib superhästi, ma saan nii aru mis ta mõtleb , ja muidugi ofc Rintsu teeb ka suure osa sellest tööst ära aga ma ei tea kust ma nüüd endale selle suure Lakay leian kui kunagi hobuseostuks läheb. Viiger ja Kirp olid okei, Viiger lebolebolebo, lihtne ja no megamõnus sõita, vii keskele ja istu, pöörab ka paremini kui Lakay nahh, Kirp oli ka tubli, no pani säärest läbi, et kui ta ikka tahab tõrkuda siis väga ei jopppa aga tubli oli, Nelel oli juba normim ka niiet ok kõik.
Aga jaa, Lakay on ikka oma ja mõnus ja nunnu ja armas ja ashflgkdflk, Lakayga võistlemine on ikka täiestitäiesti teine tunne, naljakas ja imelik, aga muidugi tegin ka Viigri ja Kirbuga ka ikka nii hea sõidu kui sain, aga see peale võistlust tunne pole üldse võrreldav oma on ikka oma ja täitsa teine asi.

No comments: