Thursday, October 20, 2011

Hästi läks, pinnas oli rõve,
Alguses ei näinud mitte paskagi, täielik 0. Igakord puusse lihtsalt :D Aga siis kui kõrgemaks läks siis hakkasin nägema veits ja oli normalim. Ta täna oli suht hea, eilsed läbirääkimised läksid läbi vist. Sõitsin sooja nii kerge ratsmega kui sain, galopis pidin veits rohkem võtma aga üritasin jälgida et minimaalselt. Aga pm julgesin kaugelt lükata ja nii ja toimis täna jälle hästi. Ma ei tahtnud kõrgeid hüpata selle rõveda pinnase peal aga üle meetri olid vist ikka. Parkuur oli okei, korra läks vist alla ja vahepeal kaugelt ja nii aga ühtlane ja normaalne minu arust, ise suutsin istuda ja mitte käte ja jalgadega vehkida ja ma enda arust olen ise palju talutavamalt istuma hakanud seal seljas. Ja siis lükkasin süsteemile jälle kaugelt ära, vapustav tulemus minu puhul. Igaljuhul pidin lattaeda uuesti minema, sest liiga kaugelt lükkasin ja siis tulin umbes 3x sest ma ei saanud ja ei saanud aga lõpuks sain. Ja Lakay oksereid suht paugutas, cool.

No comments: