Saturday, June 25, 2011

Olen nüüd tagasi ja ratsutamine hakkab vaikselt ka meelde tulema. Kuna Lakayl oli jalg haige, siis ta nädal aega puhkas, mis tuli talle väga kasuks.
Teisipäeval tulin, kohe tehnikatrenni. Tegime kahte erinevat rida, tuli välja küll, ise olin natuke ligadi-logadi seal seljas aga Lakay hüppas hästi.
Kolmapäeval oli ta veits rabe ja noh, seisnud aga lõpuks oli okei, endal oli kops megakoos, nädala ajaga juba füüsiline vorm ikka kergelt halvenenud ma ütleks :D
Neljapäeval hüppasime, kuni mingi meetrit, ma ei kartnudki ja julgesin kaugelt isegi lükata, nii et ma ise väga rahul, üle meetri praegu ikka veits pelgaks ilmselt aga õnneks Rintsu ei pannud mulle kõrgeid seekord.
Reedel oli Lakay täitsa hea, tegin sääre eest ära ja värke ka, tuli meelde küll.
Laupäeval käisime maastikul, Siiri oli ka, ja siis pärast sõitsin lihtsalt veits korda.

Üldiselt midagi hakkab meenuma jälle.

No comments: