Tuesday, June 7, 2011

Esmaspäevane trenn oli väga kole, ta oli ikka paskpaskpask. Hakkas vastu ja tõmbles ja tahtis kõigiga seal võidu kihutada ja ei keskendunud ja no jube ikka, Lakay EI SOBI ikka üldse grupihobuseks, no ausalt. Sõitsin seal siis veel pääris kaua kui teised olid ära lõpetanud aga ega ma teda päris heaks ei saanudki.

Teisipäev oli õnneks hea. Väga ratsastusega seal ei tegelenud, hakkasime suht ruttu hüppama, võimlesime siis. Alguses tulime mingit hästi madalat nii et latt,latt,latt, rist järjest ( nooo nagu peneroll umbes aga latid olid maas) ja siis mingid fuleed vahe, ( ma ei mäleta) ja siis rist. See tuli suht okeilt kuigi ma vahepeal panin seal esimesel latil puusse.
Then teine rida mis oli latt, 3 sammu, okser, 4 sammu, latt. No ideeliselt. Alguses Lakay tuli 4 ja 5. Siis sõitsin edasi, ikka 4 ja 5. Siis ikka üritasin seda galoppi pikemaks ja pikemaks saada ja siis hakkas juba täiega hästi tulema ja lõpuks jäi juba kitsaks isegi veits :D Tal täiega suur varieeruvus galopisammu pikkuses, mis tegelt hea, ma saan täiega ise reguleerida ( ainuke probleem selles ,et ega ma praegu veel liiga osavalt ei näe :D)
Ja siis kolmas, mis alguses jäi kitsaks, siis Rintsu tõstis laiemaks veits ja oli juba parem.
Neid oli megamõnus hüpata, sain täiega istaku peale mõelda ja nii ja siis ta hüppas täiega puhtalt ja hästi neid, kuna mu enda istak oli normaaaaalne vahelduseks. Ja lõpuks oli ühel real mingi eriti räme üksik latt 125cm. See nägi ikka PÄRIS räme välja aga samas ma üldse ei põdenud. Esimene kord panin käed liiga alla ja keha ka veits ja siis ei olnud nii hea. Teine kord istusin ilusti ja siis ta hüppas MEGAhästi.
Ühesõnaga täiega hea trenn aga RÄME palav oli ikka küll, mingi 30 kraadis trenni teha ikka mõnna :D

No comments: