Thursday, June 30, 2011

Kolmapäeval ei sõitnud, kuna gruppe oli palju.
Neljapäeval oli imehea trenn!
Soojenduses alguses täiegi laksutas lõugu ja ma olin juba närvi minemas ja mõtlesin, et mis jama see nüüd on aga siis avastasin, et ristkapsel on umbes 5 auku lõdvem kui peaks, pingutasin ära ja oli megaok. Galopis lasin tal alguses lihtsalt joosta suure ringi peal, ise olin poolistakus ja ta läks täiega mõnusaks ja ratsmesse nii, et ma ei pidanud midagi tegema ja toetas terve edasise trenni ka hästi ratsmele, kuigi hüpete ajal ma teda enam alla ei lasknud.
Alguses tulime mingit lattaeda, mis oli suht okei, alguses tulin jälle liiga koos, siis liiga tempokalt, siis painutasin jälle liiga palju ja siis tulin viltu. :D Aga Lakay hüppas hästi. Okseril viisin vahepeal liiga alla aga jällegi hea mõnus oli hüpata.
Parkuur oli ka mõnus, seal oli kaare peal nitsa ja lattaed mida ma mõtlesin, et ma ei suuda välja sõita aga ilusti tuli ja ma isegi nägin, et pean enne lattaeda poolpeatuse tegema ja värki ja tuli ilusasti välja. Siis jalutasin pikaltpikalt ja siis kõrgem parkuur, mis tuli ka täiega hästi välja, isegi süsteem, jei. Ja siis tulin veel kõrgemad süsteemi ja selle kaare peal asja, nitsa oli mingi 115 kindlasti ja nägi üsna rõve välja aga ma ei kartnudki täna enam, i has hope :D

No comments: