Thursday, June 2, 2011

Hüppasime.
Soojendus oli hea, galopi tegin poolistakus ja vahepeal kergendasin ka, et teda veits pikemaks saada. Hakkasime hüppama, täiega hea oli, hoidis isegi pea normaalasendis ja mõnus oli, hästi rahulikult hüppasime ja nägin hästi sammu ja nii. Aga seda lõbu polnud kauaks :D
Tulime seotud vahe, 18m, ehk siis suht normal vahe, parkuuris võib vabalt ette tulla. Alguses tulin viiega, mahtus ära VABALT. Aga no siis pidin tulema neljaga, nagu ikka normaalne on, ja see tähendas, et ma panin sinna pm täie pasaga sisse, ma mõtlesin, et ma suren :D Aga kui ma olin paar korda sinna täie pasaga sisse läinud, sain galopi pikemaks ja siis polnud enam nii hull. Aga veits käest ära oli ta trenni lõpuni ja pärast jäi isegi 7m süsteem kitsaks, tavaliselt 6pool talle hea.
Vaene mina ja vaene Lakay, kes me hobuste vahesid peame sõitma. :D

No comments: