Saturday, July 3, 2010

Ok, pole viitsinud vahepeal kirjutada.

Reedel oli Lakay maailmakõigeparemever. Tegime ülilõdvestust, lihtsalt lasin tal ise tempot valida ja ei seganud teda ja ta läks niiniiniiheaks et nagu vau, täiesti ideaalne.

Laupäeval käisime siis Nuiamäel, sõidud hea, muu täiesti õudne. Esiteks me grillisime talli juures reedel, seega ma sain magada u. 3 tundi ja ma olin veits joonud ka eelmine õhtu, nice. Siis me sõitsime sinna, ja nii palav ja rõve oli ja ma mõtlesin et ma suren ära. Seal kohapeal polnud mitte ühtegi kohta kuhu varju minna, niiet ma valasin lihtsalt Lakayd mingi 4x veega üle, sest muidu ta oleks mingi rabanduse saanud vist, ja ma ise olingi suht päikesepistes. Meetris sain 3. koha, 110s 4. koha, ise olen väga rahul, eriti et 110 nii ilusti tuli, see elu teine 110 alles, ja Lakay oli nii vässu. Ühesõnaga supersuper, praegu läheb iga võistlusega aina paremaks.

No comments: