Thursday, July 8, 2010

Teisipäeval tegime tehnikat peamiselt. Lakay käis enne grupis niiet oli natuke halb aga no pean üle elama, mis teha :D. Egastahes, see rütmiteema millega ma praegu tegelen teisip. väga hästi ei toiminud, aga tegin mis suutsin ja sai lõpuks päris normaalselt sõidetud. Tulime penerolli ja lõpuks süsteemi, väga kõrgeks ei läinud, mingi 100-105 vb. Peneroll oli hea harjutus, sain oma istakut veits normaalsemaks.

Kolmapäeval oli RÄMEpalav ja üldse õhku polnud, lihtsalt ei jaksanud ennast liigutada. Jamasin siis hullemalt selle rütmi teemaga, et see korda saada, pärast rämedat pusimist sain lõpuks ta jälle hästi jooksma, nii õnnelik olin siis. Ja siis galoppi pm ei sõitnud, ainult üleminekud - traav korda, kohe tõste, galopp korda, kohe traavile. Ja nii mõlemast jalast kuni tuli ilus tõste ja ilus tagasitulek. See võttis ikka päääris kaua aega, aga no ma olin suht perfektsionist ka sellekohapealt.

Neljapäeval tasus kolmapäevane jura ära, rütm oli päris harašo, natuke uimas veel aga parem kõvasti kui teisipäeval. Tulime traavilatte, neid tuli ilusti kui traavi korda sai, pärast galopikavalette. Tulime siis neid nii, et rida kavalette, paremale, traavis serpantiin nende vahelt ja uuesti kavaletid. Üleminekute harjutamine oli kasuks tulnud, Lakay tuli täitsa normaalselt. Lakay tahab kiirustama hakata natuke lattide peal, aga kui korralikult tulla, siis kõik väga hästi. Homme puhkab, laupäeval ilmselt hüppame. JA MA LOODAN ET ME SAAME RAIKKÜLAKS AUTOJUHI.

No comments: