Sunday, July 25, 2010

Sooo, reedel oli Lakay megamegamegahea.

Laupäeval siis. Soojendus oli tavaline, ses suhtes et hüppas väga hästi, aga ratsastuse kohapealt midagi väga head polnud. 100s ei tahtnud platsi peale alguses minna, ja siis kui läks siis tõmbas alt ära :D Egastahes hästi liikus ja sääre vahele sain ta kohe peale 1. takistust tagasi ja ta oli nii hea ja hüppas hästi ja ma sain selle haige pöörde ka tehtud ja võitsime, nii tore.
110 hüppas ka MEGAhästi, ma olin nii üllatunud. Ühe ajasin maha sest ma sõitsin teda poolistakus vahes edasi ja siis tulin liiga hilja sadulasse tagasi ja siis ajasin sammu sassi ja siis tuli maha, ja siis peale seda ma unustasin veel viimase takistuse ära :D:D Aga muidu Lakay hüppas täiegatäiega hästi, kuigi 110s ma ikka konkureerida eriti ei saa, ma poleks väga kiiremini suutnud sõita kui ma sõitsin ja mul oli enamustest ikka väga palju aeglasem aeg :D

No comments: