Monday, June 28, 2010

Täna sõitsin Lakayga, pidi gruppi ka pärast minema aga minu ja Lakay õnneks 1 tüdruk ei tulnud ja siis ta ei läinudki, jeii.
Galopp oli vägaväga hea, aga no libisevaga, ma ei võtnud maha seda. Aga ilusti rütmis ja värki jooksis, mõnusalt pikendas ka. Aga jälle läks vahtu, ma ei saa aru miks ta nii kiirest ära väsib. Kas ta on liiga paks või mis värk on. Samas ta alles 2 kuud ju sadulas, pole midagi imestada.
Ja siis kordetasin Pressut, kes on siis üks kolakas kellega ma tegelen veits. Ma lootsin alguses, et saaks taga ehk kõrgemaid sõitma hakata hiljem, aga ta selline maasu, temast tuleb rohkem koolisõiduhobune ma arvan :D Aga see-eest närvitses ta täna küll vingelt boksis. Kapju tehes tahtis mulle otsa kukkuda ja kui ma talle valjaid üritasin pähe saada siis ta pani mulle hammastega pähe. Nii armas. Aga jooksis normaalselt õnneks.
Ilmselt lähen Lakayga Nuiamäele võistlema, sest nüüd tükk aega ei tule nagu ühtegi võistlus kuhu minna.

No comments: