Tuesday, June 15, 2010

Laupäev siiis tegin lihtsalt tšekki, et kas reageerib ja toetab ja värki ja oli ok, mingi 30min sõitsin vb. Pühapäeval läks siis meilt 8 hobust võistlema, ehk siis 4 otsa edasi-tagasi, nice one. Lakay läks viimasega, aga ta pidi ikka niiii kaua seal olema, õnneks varss oli ok. Egastahes 90 soendus oli tavaline, parkuur tuli hästi, kuigi jooksis jala vahelt ära veits. Ümberhüpetel oli täiega ok ja siis Aive karjus mulle umbes meeter enne takistust "EDASI" ja siis ma ei mõelnud ka, automaatselt andsin edasiajava märguande aga Lakay ofc tõukas selle peale ja siis tuli mingi hiiglama kaugelt ja ajas maha :( Kõige kiirem olin muidu, oleksin ära võitnud.
Agaa pole hullu, 105 võitsin ära. Meid oli seal üldse ainult 5 tükki ja ma olin ainuke puhas, niiet ümberhüppeid ei pidanudki sõitma õnneks. Lakay kolistas küll paar korda aga oli õnne ja maha ei tulnud. 105 võtsin kohe veits suurema tempo ja siis ei pannud Lakay üldse alt ära, niiet väga hea.
Esmaspäeval sõitsin üksi, libisevat maha ei võtnud, tegin lihtsalt täisistakus volte ja kaheksaid ja värke. Täna sõitsime lihtsalt keskliine, volte, serpantiine jms. Ja siis Lakay ei olnud hiiglama hea AGA lõpuks sain vasakust jalast nii pörfilt ratsmesse ( ma tean et see on nii hale aga ma ei saa midagi teha et mul traumeeritud traavel ja eluõnn see kui ratsmesse saan ta :D). Egastahes vägaväga hea oli. Jookseks kogu aeg nii saaks skeeme ka võistelda veits.-

No comments: