Sunday, June 27, 2010




Niisiis. Teisipäeval tegime latitrenni, mis oli ÜLIMEGA kasulik ja võistluste jaoks superhea. Sain Lakay galopi jälle korda ja no supersuper õige asi õiges kohas oli see trenn, just what i needed.

Kolmapäeval üritasin Lakayd saada normaalseks ja lõdvestama ja heaks ja sain ka õnneks, suht hea trenn oli, kuigi veits kaklesime ka.


Aa ja meil on nüüd mingi massive karjamaad ja siis Lakay oli nagu mingi kõige tagumises otsas niiet mul läks temani kõndimiseni aega umbes 15min so tagasi ma ei jaksanud enam kõndida.

Neljapäeval siis käisime Väänas, 80 ja 100. Lakay varss jäi täitsa ellu jälle, ei saanud traumat.

See on siis Off Limit, Lakay ja Onslow varss, mära, hull nunnukas.

Lakay oli täiega hea, superpinnas oli seal, Lakay hüppas alguses mingi 15cm varuga neid asju. 80cm tuli ilusti kõik välja, oli täiesti sääre vahel ja võitsime ära. :)

100cm oli mu kõige ilusam sõit nendel võistlustel enda arust, superhästi sääre vahel, megailusti hüppas kõike, III. koht.

Reedel sõitsime 100 ja 110

100 võitsime ära, kuigi mul tuli poole parkuuri ajal jalus ära ja siis ma sõitsin ilma jaluseta pool parkuuri, nice. 100 soenduses hüppas korra tagumiste jalgadega okserisse sisse ja siis hakkas pärast oksereid veits põdema, siblis ilgelt ette, parkuuri ajal passis ka neid veits, aga läks üle ja see-eest megavaruga.

110 oli ka hästi, aga Lakay oli nii vässu juba, tõmbas lampi 1. maha. Siis andsin sahmaka stekki, hakkas hüppama ja ülejäänud oli väga ilus.
Üldiselt superhead võistlused, ma Lakayga megarahul.

Laupäeval ma sõitsin Fantaga (1x elus) kuna Aive tahtis et ma temaga koolisõitu pühapäeval võistleks, sest ma olin veendunud, et ma seda Lakayga ei tee kuna ta peaks puhkama.
Sõitsin siis 1. korda skeemi läbi, aga väga hull polnudki, Fanta ei oska absull mitte midagi.
Pühapäeval siis sõitsin selle traaviskeemi ära, midagi 67ga tuli see %, nad hindasid meeeeeeeegaleebelt, sest väikeste laste võistlus oli ja värki. Ma sõitsin väljaspool arvestust, aga muidu oleksin ära võitnud selle megalihtsaskeemi mis koosnes umbes 3st harjutusest.


No comments: