Wednesday, December 11, 2013

Kes veel ei tea, siis ma olen Jüris ja sõidan Ottoga. Which is funny, sest mina ju panin Otto sadulasse (SEITSE aastat tagasi, ulme). Igaljuhul Otto on tore ja hea, galopp on meeeegamugav ja täisistak on ka Lakayga võrreldes ikka suur edasiminek. Hüpanud veel ei ole, reedel on esimene hüppetrenn. Sõidame Joannaga kahepeale ja usun, et saame ilusti kahepeale sõidetud :) Aive pügas Otto ära ka mis on niiii lahe, sest Otto näeb nüüd täitsa ilus ja spordikas välja + ei lähe märjaks. Eks mul natukene võtab veel harjumist aga Rintsu trennis oli juba peaaegu täitsa superhea. :D
Ja tahaksin ära mainida, et Jüri maneez on niii ilus praegu ( kiitus kaunistajatele) ja jõululine. Ja üleüldiselt minule kui eluaeg pasa sees ratsutajale on ikka NIIIIIIIIIII mõnus minna sooja ja hea pinnasega maneezi ja kuulata mussi ja trenni teha.
Ma nüüd ainult loodan, et hüppetrenn läheb ka hästi. :)

No comments: