Thursday, October 24, 2013

Nonii, Offiga sõidetud ja ei olnud hullu midagi. Tegin kordet ette ka ja ei teinud selga minnes midagi ja trenni jooksul ei üritanud ka kordagi minust lahti saada. Eks ta pisike ole ja mul liigi hetkel istakuga probleeme siis seal veel raskem istuda aga no eks see varsti tuleb mul jälle tagasi ma loodan. Sadulaga on ka veits jama, hüpata ma sellega ei saa, kuna hüppejalusega on põlv üle sadulaääre... Tagumik õnneks nii suur ei ole, see mahub ilusti ära aga jah, jalgadega on probleem.
Off oli noh, kolmene. Mulle meeldis, et ilusti tuli edasi-tagasi ja pööras ja kõik, vasakule vajus natuke sisse aga no sellega ma väga harjunud juba tänu Lakayle, sellest saab vast ruttu lahti ma loodan. Galopis pidin päris tugevalt küsima, et järgi annaks, aga üldiselt oli täitsa mõnus ja tore ja polnud karta midagi.
Ega ma midagi palju ei teinudki, traavivolte, natuke galoppi suure ringi peal ja üritasin ise otse istuda (Rintsu nägi esimese minutiga, et ma täitsa vildakas).
 Muidugi hüppamine on järgmine asi mille pärast muretseda. Ta on nii pisike, et tema seljast tundusid kõik takistused jumalast suured. Aga eks sellega tegelen siis, kui hüppamiseks läheb.
Aaa, peale trenni olid tal jalad liivased ja nende puhastamine talle väga ei meeldinud, korra virutas mulle lausu päris mõnusa tutaka vastu kätt jalaga, eks tuleb harjutada.

No comments: