Wednesday, October 23, 2013

Esmaspäeval sõitsin Heraga. Väike ja armas ja valge ja paksu nagu muumi. Tal oli pool lakka takjad täis ja talle millegipärast absoluutselt ei meeldinud, kui ma neid ära võtta üritasin niiet lõpuks pidin valjad pähe panema ning alles siis sain normaalselt tegevuse lõpule viia.
Sammus oli suhteliselt okei, üritas küll säärest üle tulla aga tegin natuke sääre eest ära astumisi ja sammus oli siis täiesti okei. Kui traavi hakkasin tegema, siis oli all, aga hakkas täiega kangutama. Tegin siis miljon üleminekut nii, et kohe kui kangutama hakkas võtsin uuesti sammu ja siis nii tegingi pm ainult üleminekuid.
Galopiajal ei saanud ta alguses üldse aru, et ma teda tõsta tahan, tegi ikka mõnuga neid kiireid traavisamme. Lõpuks kui olin mitu korda stekiga koos tõstnud, tuli meelde, et võiks tõusta. Üritasin temaga voldi peal sõita ja no see oli ikka üpris problemaatiline. Esiteks tahtis ta kas ilge itsiga kimada või siis kui ma üritasin teda natukenegi tagasi võtta jäi ta traavi.Võibolla oleks kannusest kasu olnud aga no neid mul sel hetkel peal ei olnud.  Niiet tempo oli terve aeg üsna suur. Peale selle üritas ta pool volti sisse vajuda ja teine pool volti välja vajuda. Kui ma tegin ülemineku traavilt galopile püsis ta ilusti ratsmes aga kohe kui ta kuskile säärest läbi vajuma hakkas ja ma steki andsin viskas ta pea lakke, niiet ma lõpuks enam ratsmesse sõitmisest ei mõelnudki, üritasin lihtsalt teda normaalselt voldil hoida. Pikapeale ta nagu hakkas mõikama, et suvaliselt säärest üle joosta pole ilus ja saime täitsa viisakalt volti sõita.
Teisest jalast, ehk siis vasakule, tõusis ta mul mingi 10 korda valest jalast, ükskõik mis painet ma ei võtnud või kui palju poolpeatusi ma ette ei teinud või no üldse proovisin kõike mida välja mõelda oskasin. Lõpuks ma siis lihtsalt sundisin teda valest jalast voldi peal jooksma kuni ta ise ära vahetas ja peale seda tõusis ta kõik korrad õigest jalast. Ei tea kas sai aru, et ebamugav või mis. Lõpetuseks sõitsin teda veel sammus ette pikaks ja läks nagu ratsmele järgi küll, niiet seegi hea.
Teisipäeval käisime Kaiaga maastikul ja enamus aega jalutasime niisama, natuke tegime traavi ja siis üritasime kiiremaid otsi ka teha aga nii Hera kui Aktaion arvasid, et nemad küll kiiresti oma kosse liigutada ei viitsi ja siis see oli rohkem selline niisama rahulik galopitamine.

No comments: