Thursday, January 24, 2013

Laki on korras jälle :D Praegu pole grupis käinud ja täitsa hea on.. Teisipäeval Rintsu trennis tal vasakule oli veits püstiseismisega probleeme galopis aga ei midagi hullu, lihtsalt praegu olen vähe käinud ja isegi kui ta grupis kihutab galoppi ei aita, seda vähem ta püsti püsib, peab ikka korraliku ratsmes galoppi sõitma et asi paremaks läheb. Aga eile sõitsime veits parema pinnase peal ja seal polnud nagu mingit probleemi. Vasakule on veel galopis natuke kange aga ei midagi hullu ja paremale oli pörf. Homme veame mingid takistused, teised hüppavad Rintsu trennis laupäeval aga kuna mina ei jõua siis mõtlesin ise homme veits kõksida, eks siis ole näha mis sellest saab, ma kujutan ette et istun nagu püssirohutünni otsas seal :D Eelmine kevad ma mäletan kui hüppama hakkasin siis oli ikka hullumaja no sellise pasaga tahtis tõkke peale panna et no ma ei tea noh :D

No comments: