Tuesday, January 1, 2013

Jõudsin jälle trenni korra, sõitsime Priiduga karjamaal, kuna veits sula on ja siis ei tohi platsil sõita. Mis on ülihea süsteem ja mul on hea meel, et esimest korda sellise asja peale mõeldakse. Tegin megapikalt sammu ette kuna tal olid veits närvid läbi ja no selline kahtlane. Tegin ja tegin ja tegin ja lõpuks rahunes maha siis tegin traavi ka, okei oli aga tal oli juba kael väsinud selleks ajaks, lol, see on see kui ei jõua trenni noh, grupis ta ju kaelalihast nagunii ei saa.. Et siis lasin tal suht madala kaelaasendiga puristada seal. :D Galopp oli täitsa okei isegi, alguses hakkas jälle lappama, aga siis ma keerasin rajalt sisse, siis ta pidi sumpama suts ja ei saanud rallida seal. :D All in all oli täiesti okei aga no ma ei tea kuidas aga ma pean rohkem trenni jõudma.. Hüppamist ma ei taha proovidagi enam, ma ei taha teadagi mis katastroof see oleks, ma pole megaaaaaammu hüpanud.

No comments: