Tuesday, June 12, 2012

Teisipäeval oli trenn kell 10 hommikul ja no ma olin nii uimane ja ei suutnud mitte midagi mõelda ja lihased ka ei töödanud :D Õnneks rajameister Karine mõtles raja. Igaljuhul soojenduses jauraaaaas ikka selle ratsmega, no nii nõme maivõi kuidas saab 1 trenn nii pekki keerata. Ja mul ei olnud üldse jõudu teda suruda ja suruda aga no ma üritasin ja rahunes maha ka veits. Ja siis galopis oli parem aga no siblib. Hakkasime hüppama, ma ei saanud muhvigi aru :D Olin lihtsalt kaasreisija, korra läks imelikku kohta siis ma ütlesin - mis nüüüüd juhtub ja läks kaugelt, see oli nii debiilne :D Igaljuhul jah ei olnud väga hea soojendus ja hästi madalaid hüppasime ka soojas. Parkuur oli hästi madal, siblis ja vajus sisse see sissevajumine on ka peale seda väikeste võistlust tagasi, sucks ass. Igaljuhul siblis ja ei saanud ühtlast tempot ja no ei olnud hea. Aga siis oli kõrgem parkuur ja siis sain juba ühtlasemaks ja hüppas hästi ja oli hea. Niiet lõppp oli vähemalt hea aga täna läheb nagunii veel sõitu niiet eks ole näha mis homme on.

No comments: