Monday, June 11, 2012

Reede ja laupäev oli suuuuuuperhea. Läksin platsile, võtsin ratsme kätte oli kohe eest kõrge, kerge, täiesti sääre vahel, ainult küsi ja teeb mis tahab. Galopis oli eriti hea, üldse ei siblinud ja selline tõukav ja normaalne ja no täpselt selline nagu mul kõrgemates parkuurides vaja. Pühapäeval ma ei jõudnud. Esmaspäevast hakkasid siis laagrid ja Lakay oli hommikul valjastega grupis käinud, mis kahjuks andis tunda ka. Vaidles ratsmele vastu, pidin ikka terve trenn kogu aeg säärega jaurama teda, andis järgi, oli natukene normaalne ja nagu natukene kontakt muutus (poolpeatus vms) hakkas uuesti. Galopp oli ka selline sibliv ja nõme aga seda ilmselt nagunii enne korda ei saa kui laagrid läbi, sest see võtab aega. Sibliva galopiga ma aga kõrgemaid normaalselt sõita ei saa, niiet ma ei oska öelda mis võistlustest saab, 16ndal tahaks Veskimetsa minna küll. Õnneks Rintsu rääkis Liinaga ja ma loodan, et ta rohkem ei lähe valjastega. Eks homme hommikul kell KÜMME näeb kas saab midagi hüpatud või mitte.

No comments: