Friday, June 1, 2012

Pühapäeval käisin maastikul ja pidin ühe naisega ära vahetama, kuna ta läks Talli seljas mingi paanikasse. Talli ei teinud muidugi midagi tegelikult. Tegime ainult sammu ka muidugi kuna ta kartis Lakayd ka. Esmaspäeval oli Lakay KOHUTAV! Ma ei tea tõesti miks aga no õudnee. Ja ei saanud ega saanudki heaks. Ja lõpuks Rintsu tuli ja kaklesin ja andsin vitsa ja siis normaliseerus. Teisipäeval ja kolmapäeval ma ei saanud käia, kuna olid eksamid. Neljapäeval hüppasime, soojenduses oli juba parem kui esmaspäeval. Hüpates tundsin, et hea. Palju parem kui viimased paar trenni. Tõessti oli tunda et on hea, aga no ise olin täielik jura. Rintsu nagu ei öelnudki et midagi oleks väga pahasti aga ise tundsin et no ei ole sama mis siis oli kui sa ikka korralikult hüpatud. Aga Lakay ei kolistanud nii nagu viimased trennid ja no tundsin et viitsis hüpata, niiet tegelikult ma arvan et hea, et ma ei ole hüppamas käinud. Täna oli täiesti normaalne, jauras ja värki aga olin rahulik ja siis ta oli päris kobe vahepeal. Siis käisime uut põunit ka vaatamas kes oli nunnu ja 4-aastase kohta täitsa ratsastatud ja ta on minumusi vellekese järglane nii lahe.

No comments: