Saturday, September 19, 2009

Võistlused. :)

Laupäeval käisime siis Ruilas. Ma jäin ööseks talli, sest see andis mulle pool tundi magamisaega juurde. Kell 7 ärkasin, polnud midagi hullu, koolipäevadel tõusen veel varem. Ööseks olin Lakay sisse jätnud, et ta kuskil porimülkas ei magaks. Viskasin kaera ette ja siis tegin ta puhtaks. Panin asjad kokku ja treiku peale. Lakay jalutas ilusti peale nagu tavaliselt, Otto veits jamas aga mina kui treikumaster ütlesin mis teha ja saime ta peale. :D
80 soojendus jäi veits lühikeseks, sest ma jokutasin. Soojendus oli tavaline. Parkuuris oli suht vastik, aga sain ta ikka sääre vahele ja 3. koht.
105-s oli soojenduses MEGAhea. Tõesti vägaväga hea, üli sääre vahel, ratsmes, hüppas hästi ja tõesti super. Aga parkuuris tõmbas lõuksi püsti ikka. :/ Mu esimene jokker oli, so ma olin ise ka veits pea laiali otsas. 1 tuli maha ka, kokku 670 punkti, kuskile keskele jäin. Üldiselt olin rahul, midagi hullu ei olnud ja 3. koht on ka tore. :D

No comments: