Thursday, September 17, 2009

Ettevalmistus

Teisipäeval käisime siis RSK-s hüppamas. Lakay oli megaimelik, ei tulnud väga hästi välja. Lõpuks hüppasime mingi 115 üksikut valget latti, see oli ainuke, mida mõnusalt hüppas. Korra hüppas mingit meetrit okserit väga haigelt täiesti kohapealt. Üldiselt ta oli väga weird. A ma ei imesta ka, seal platsi kõrval käis mingi hull askeldamine ja siis vahepeal sai Riku lahti ja ma ei tea mida veel.
Kolmapäeval ma tegin temaga kordet, sest mulle tundus, et ta kuidagi väsinud või tüdinenud. Täitsa ok oli, ainult galopp oli natuke imelik.
Neljapäeval oli Aive trenn, meid oli suht palju seal, alguses sadas täiega, siis Eliis läks minema aga me sõitsime ikka edasi. Samm-traav olid päris head. Galopp oli ok, paremast ei olnud nii hea, vajus sisse ja siis libe oli - halb kooslus. Pärast tegime õlad sees voldi peal, ega mul sellised harjutused kunagi välja ei tule, niiet sellest pole mõtet isegi rääkida.
Homme siis puhkab ja laupäeval Ruilasse võistlema. :)

No comments: