Monday, September 14, 2009

Areneme, areneme

Laupäeval käisime RSK-s hüppamas. Tegime mingit rida alguses ja siis parkuuri ka. ÜLIammu pole rida hüpanud, so ülicool oli. Lattaed, süsteem, okser,okser. Lakay oli kogu aeg sääre vahel ja hästi reguleeritav, niiet hästi mõnus oli hüpata. Pärast hüppasime parkuuri ka, aga ainult mingit meetrit, so ühe korra peame veel enne võistlus minema, et kõrgemaid ka hüpata. Süsteemile pööre oli mingi väga haige ja siis Lakay ei vahetanud 2l korral jalga ära ja siis tulid MEGAhaiged hüpped, liigi süsteem raske meile. :D A nagu ma enne mainisin, siis 19. võistlema Ruilasse, 80 ja 105. Ma feilin vist mõlemas, sest 80 liiga madal ma ei suuda nii kiiresti sõita kui seal vaja ja 105 on jokker ja ma vihkan jokkereid. :D A ja siis laupäeval käisin korra ofreial ka seal platsi peal seljas sest ta mängis mingit tauni ja siis Karine ei saanud temaga hakkama ja siis ma panin ta paika veits. Mul tuli Lakayga küll paar takistust maha, a ma ei tea, ma olin ikka nii õnnelik, et ta kordagi sääre vahelt ära ei läinud.
Pühapäeval sõitsin hommikul Oliveriga - ta on puhas PASK. Ma pole ikka AMMU nii rõveda hobuse selga sattunud. Üleminekuid teeb aga edasi ei lähe ÜLDSE, painutus on NULL ja steki peale peksab tagant üles. :D Sõitsin temaga mingi 45 minutit, siis rohkem ei jaksanud, selline rets oli. Siis vahepeal andsin väikestele trenni. Ja siis läksime maastikule Liina, Kaia, Ljuba ja Astridiga. Tahtsime siis vaadata, et kumb siis ikkagi kiirem on, kas Lakay või Oksu. Panime siis joonele, ja siis tõstsime galoppi, ja Oksu hakkas rämedat rodeot tegema. Kaia käis alla, väga kena Oxfordist. :D Aga lõpuks saime ikka tehtud ja jõudsime järeldusele, et lühikese maa peal Lakay kiirem aga pika peal Oksu. Oksul võhma rohkem.
Ja esmaspäeval sõitsin jälle Oliveriga ( üritan teda vähe paremaks sõita). Ta oli VEITS parem aga ega megasitt on siiski. Ja Lakayga oli nii, et 1. traav ok. 2. traav oli ÜLIhea. 3. traav oli sitt. 4. traav ÜLIhea. Ja galopp ok. Pm oli ülihea ja suht sitt trenn koos. :D
Homme ma loodan, et me läheme hüppama, aga eks siis ole näha. :)

No comments: