Thursday, August 20, 2009

Veits palju aega mööda läinud. :D





































Mõtlesin, et äkki peaks ikka kirjutama siia aeg-ajalt midagi, no nii poole aasta tagant. :D








Egastahes vahepeal on ikka palju PALJU paremaks läinud asjad. Traav on juba päris hea, aga galopiga on ikka meeletult tööd veel vaja teha. Aga toetab ratsme peale ja on ilusti sääre vahel, niiet areng on ikka päris suur olnud. Vahepeal on niiiiiiii palju asju olnud. Kevadel millalgi käisime Perilas, seal sain mingis parkuuris 3. koha aga ma kõrgust enam ei mäleta. Veskas käisime juunis võistlemas 80 ja 100-110, päris hästi läks - 80. III koht ja kõrgemas I. osas 1 maha. Siis oli vist Ruila, kus sõitsime 80 ja 100, ja 80 III. koht nagu tavaliselt ja meetrises II osa viimane takistus maha. Ise olin taun, pöördes sõitsin liiga vähe peale. Ja siis tuli vist Lagedi Derby, 80. tuli 1 maha, sest oli allahüpe, otse kõlari kõrval, ja Lakay läks jumala hästi peale ja nii, ja siis tuli maha. Ma ise mõtlesin nagu - mv, miks see maha tuli. Ja siis pärast need kes seal juures olid, ütlesid, et täpselt sel hetkel kui ma hüppasin, pani see värd helimees muusika korraks tööle ja siis Lakay ehmatas. Väga tore, ma oleksin ära võitnud. Aga oma võidu saime meetrises ikka kätte, niiet pole hullu.
















Nädalavahetusel siis Perilasse võistlema, mõlemal päeval 90 ja 105. Trenni oleme siis nii teinud, et esmaspäeval tegime ratsastust Kaiaga kahekesi, Aivet ei olnud, niisama sõitsime volte ja üleminekuid hästi palju, lihtsalt alla pehmeks ja mõnusaks. Teisipäeval käisime Aini platsi peal hüppamas, kuna meil endal liivaplats praegu remondis ja muru peal võimatu hüpata - nii libe on. Päris normaalselt läks, hüppasime mingi 110 parkuuri, 120 lattaed oli ka sees. Mul tuli 1 okser maha, hästi väike pööre oli, ja läksin valest jalast peale, jalga ei jõudnud ära vahetada, vajus pöördes sisse, nägin, et samm ei tule välja ja selle asemel, et rohkem edasi sõita hakkasin eest näppima ja nii see maha tuligi. Aga ma muidu olin hästi rahul. Kolmapäeval tegime Aivega ratsastust nii, et lõpuks ma ei jaksanud hingata ka enam, hull tamp oli ikka. :D Aga Lakay oli lõpuks ikka vägaväga hea ka, niiet oli vaeva väärt. Neljapäeval puhkab, kui ta just gruppi ei pea minema, kui läheb, siis ma pean minema ikkagi peale sõitma. Reedel hakkame hobustega Perila poole matkama - jep, me läheme jala. :D Eks ma siis kirjutan millalgi uuesti, ma üritan jälle korralikult kirjutama hakata. Ma panen vahepealsetest aegadest pilte ka.

No comments: