Saturday, August 29, 2009

Pole JÄLLE tükk aega kirjutanud.
Ok, tagasitee Perilast oli okei, tegime enamuses sammu ja galoppi. Lakay sai kohe aru, et kodupoole minek, räme turbo oli sees. Alguses üritasin teda tagasi hoida, aga lõpus loobusin - mis ma tast ikka kisun.
Teisipäeval lasin tal puhata ja sõitsin Oliveriga, kes oli üsna rõve. Ja siis ma sain aru, kui palju tööd ma Lakayga teinud olen, sest kui Lakay tuli, siis oli ta veel hullem kui Oliver.
Kolmapäeval sõitsime koos Kaiaga ja siis ma karjusin Kaia peale enamus trennist, Lakay oli suht hea, mitte midagi imeerilist.
Neljapäeval oli Aive trenn - siis ei tundunud Lakay üldse hea, aga tagumised jalad olid märjad, which is good. Sõitsime niisama - Aive tegeles rohkem teistega nagu tavaliselt. Siis tegime harjutust, et vaba ratsmega galoppi. Ja siis kõigil tuli siis hea tempo - et nagu hobuse loomulik ja vaba galopp. Lakayga see nii ei ole - ta nii ära katkutud minevikus, et vaba ratsmega galopp on mingisugune krampis rõvedus. Aga sõitsin ta pärast korda ja all is good.
Reedel lasin Lakayl puhata jälle.
Laupäeval tegin üksi trenni - sõitsin sammus kaheksaid ja traavis ka, ja siis galopis ka - harjutasin jalavahetusi. Lakay oli ikka pärispäris väga hea. :D

No comments: