Sunday, August 30, 2009

Pühapäev

Pühapäeval läksin mingi neljast talli. Terve päev oli norm ilm olnud ja siis hakkas sadama. Great. Jõudsin sinna, Astrid, Maris ja Kaia olid ka seal. Hobused olid just lõunasööki saanud so me ei saanud kohe sõitma minna. Siis vahetasime Kaiaga riided ära ja tegime boksid ära ja siis istusime niisama veits. Mingi räme padukas tuli, ma vahepeal mõtlesin, et ma ei lähegi sõitma a Kaia ikka tahtis väga minna, siis ma mõtlesin, et ok, ma võin ju minna. Panime valmis ja siis jokutasime veel veits ja siis jäi vihm suht järgi. Trennis oli sammus Lakay suht hea, traavis oli nagu kord hea, siis läks jälle sitaks, siis jälle heaks. Galopis samamoodi. Väga imelik. Lõpuks ta väsis täiega ära aga ma ei saanud ära ka lõpetada, sest ta oli rõve. Lõpuks siis sain ta jälle heaks. Jalutasime ja siis hakkas vihma sadama ja viisime nad sisse ära, võtsime lahti. Selle ajaga kui valmis saime oli vihm jälle järele jäänud, so me viskasime nad välja. Homme läheme maastikule vb. :)

No comments: