Friday, May 29, 2015

Jalgade pesemine ja treikusse minek

Campu-vampu :D 3x olen siis hüpata jõudnud, esimene kord oli selline no liimist lahti, teise korraga ma jäin täiega rahule, jumala hea tunne oli ja kõik. Ja siis viimane kord oli jälle nõme, ma ise vehkisin kätega täiega ja isegi kui suutsin mitte vehkida siis Campari ei olnud ka just kõige püüdlikum see trenn. Ja see kätega vehkimine ajab mind NII närvi, mul on selline tunne, et ma ei saagi sellest mitte kunagi lahti. Äkki ma pean leppima nagu Bost, et ta vehib jalgadega siis ma vehin kätega ja kuidagi üritama hakkama saada niimoodi :D Igaljuhul täitsa jube no, mingi 5 aastat juba sama jama täitsa pekkis.
Mis siis veel uudist, Campari laseb nüüd jalgu pesta enam-vähem edukalt õues. Ma pean alustama hääästi väikese survega ja siis seda ühtlaselt suurendama. Vahepeal kui ma kogemata rohkem survet lasen, siis ta ehmatab. Aga üldiselt laseb pesta.
Treiku peale olen ka see nädal proovinud. Ükspäev hakkasin panema ja siis Rintsu tuli appi ja tegi mingit imet ja sai Campari mitu korda peale. Järgmine päev jalutas Campari sisse nagu vana mees mitu korda :D Siis üks päev jäi mul olude sunnil vahele. Täna proovisin uuesti, jalutas sisse jälle rõõmsalt aga siis ma läksin kogemata selle esimese puu (või no tala või mis see seal ees on) vastu ja see kolises veits ja siis ta sai trauma ja jooksis treikust välja ja ei tahtnud enam sisse tulla. Siis oli küll kerge masendus, et no mida värki just Rintsu sai Campule mingisuguse mõistuse pähe ja jälle kõik pees. Aga siis ikka proovisin ja no lõpuks panin mingi 5x teda peale. ta mitu korda jooksis küll ise välja, viimane kord sain ise juba lükata.
Homme siis Ruilasse, ma VÄGA loodan, et ta läheb enam-vähem talutava ajaga treikusse, eriti tagasi tulles. Ja võistluste koha pealt no kui ma enne lootsin, et 12 hulka oleks ehk võimalik pääseda siis nüüd nähest startijate arvu ja mõningaid hobuseid kes sinna tulnud on siis ma enam nii optimistlik ei ole. Aga no võistlema peab ja miks siis mitte seda võistelda :D Campari pole vist Ruilas käinud ka niiet hea kogemus ju talle. Ideaalis ootaks muidugi puhast sõitu ja et ma suudaks MITTE KÄTEGA TÕMMELDA. Aga eks siis homme näeb mis sealt tuleb, peaasi, et alla ei kuku ja Porsche takistusest üle saan.

No comments: