Monday, April 27, 2015

Perila võistluseed.

No treikusse panemisega olid ilgemad jamad jälle mul kopp nii ees sellest. Ühel hetkel pani treikust tagant puu alt välja niiet selja pealt on tal karv veits maas.
Sõit ise läks vähemalt hästi, esimene puhas meeter meil siis. Kuigi noh, ilusam oleks kindlasti saanud olla :D Aga kuna oli puhas siis ma ikkagi kordama ei hakanud. Peale esimest tõket oleks peaaegu käna pannud see oli päris hirmus aga jäi ikka püsti õnneks. Ja no vahed tulid enam-vähem ja kolmese süsteemi hüppas ka ilusti ära. 2 kolli oli roheline plank ja laine, väheke nagu vahtis aga no mitte eriti, selles mõttes oli ka väga tubli.
Tagasi minemisega läks ka äärmiselt kaua aega kuna ta ei tahtnud IKKA TREIKU PEALE MINNA. Lõpuks siis uste vahelt saime ta peale, sealt ta läheb millegi pärast.
Nüüd ma ootan siis arsti, et vaataks üle ja ütleks, et seljaga on ikka kõik korras. Ma loodan, et ta tuleb ruttu-ruttu ja ütleb, et kõik on korras kuna reedel juba Luunja ja niiiiiii nõme kui ma minna ei saa nüüd :/

No comments: