Saturday, April 18, 2015

Neljapäeval sõitsin õues ja Campu oli täiega mõnus. Mõtlesin, et siis proovin niisama nalja pärast jalavahetusi ja ta TEGIGI. Uskumatu :D Mitte küll iga kord aga no mingi pooled korrad vahetas täitsa jala ära, there is still hope :D
Reedel hüppasin. No soojendada oli juba päris halb kuna teised hüppasid seal enne ja siis igast ärevust oli seal ja ma ei saanud nagu nii soojendada nagu ma tavaliselt soojendan :D Igaljuhul hakkasin hüppama ja siis oli nagu enam-vähem ok aga vahepeal andsin liiga järsult juurde ja nii. Siis esimene parkuur tegin algul täielikku jura. Sammu ei näinud ja siis vehkisin kätega ja no täielik jama :D Siis sain selle esimese korda eksju. Teine parkuur oli nii et okser nurka oli esimene tõke ja siis läksin ja vaatasin et peab juurde sõitma aga siis sõitsin liiga palju ja ta hüppas pm läbi sealt lihtsalt... ise vehkisin kätega ka veel muidugi. Siis mõtlesin, et küll et no miks Tessu miks nii hästi on juba läinud ma pean ikka alati ära sittuma no... Aga siis sõitsin edasi ja võtsin kokku ja tuli täiega ilusti kui ma ise suutsin olla. Pärast kordasin seda okserit ka sain ilusti sammu paika ja oli väga normaalne. Et siis jah, lõpp hea kõik hea vist... kuigi see ikkagi jäi mind täiega häirima et miks ma ei või suuta kogu aeg normaalselt olla. Pärast mõõtsin tõkkeid olid mingi 110 ja üks oli isegi 115 lattaed. Niiet päris kõrged arvestades et ma viimased ma ei tea kui kaua 100 hüpanud kogu aeg :D A ja kolmene süsteem oli ka mida Campari tuli ilma igasuguste probleemideta, nii tubli temast. Ja "veekraavi" ta ei passinud ka pm üldse :D Pärast astus ta veel ratsmesse ja läks megaaaanärvi aga siis õnneks rahunes ikka maha ja jäi seisma ja sain selle ratsme ta jala alt kätte.

No comments: