Tuesday, October 14, 2014

Nii oleme nüüd obesega Jüris, ehk nüüdsest ma sõidan Campariga. Toomisega oli juba igast nalja, ei tahtnud ta treiku peale minna ja kui läks siis suutis laamendada seal mõnusalt. Igaljuhul näo pealt on katki päris mitmest kohast (no nahk maas veits ei midagi hullu) ja veits oli longanud ka pühapäeval. Aga kui esmaspäeval sõitma läksin ei olnud mingit käiguvahet näha, niiet loodan, et kõik on ikka korras. Jõudsin ainult sammu teha kuna läks vähe kiireks ja no mul oli seal sammus juba piisavalt juramist. Nimelt peatused olid talle mingid väga segased asjad.. :D Kas viskas pea täiega lakke või kui selle peale säärega rohkem surusin hakkas täiega tõmblema. Aga Rintsu oli platsil õnneks ja jagas mulle seal õpetussõnu ja siis sain ikka lõpupoole juba paar normaalset ratsmes peatust ka. Suht hämming oli igaljuhul :D Aga muidu oli isegi normaalsem kui viimasest korrast mäletasin, eest oli suht kerge ja no väga tuim ka ei olnud (no andsin ikka mitu korda stekki ka :D).
Üritan täiega kiirelt mingit varustust kokku soetada, see on mu rahakotile ikka äärmiselt laastav. Aga üldiselt väga tore. A ja ega ta käituda ka väga ei oska, tallivahel kui puhastasin tõmbas nöörid lahti, taunomauno. Igaljuhul siuke tore lugu, ma loodan, et saab ta ikka selliseks heaks ja mõnusaks sõidetud. :)


No comments: