Thursday, September 25, 2014

Ma olen ikka kohutav blogija, tahaks kogu aeg lugeda mis teised kirjutavad aga ise ei kirjuta mitte midagi. Juunis olen viimase postituse teinud ja nüüd juba oktoober kohe. Mitte, et mul ikka midagi tarka kirjutada oleks, mõned võistlused siin vahel olnud (meistrikad ei läinud väga hästi Lakay sai hämmastava trauma ja no mul olid mingid meetrised kannused millega ma teda surkisin ja siis ka ikka passis seal, uskumatu), aga no samas täitsa ok, mõlemas vist 1 maha kui ma õigesti mäletan. Ülimõnna oli ikkagi Lakayga sõita :)
Ottoga vist käisin Perilas, seal 1. sõit oli päris okei, oli vist puhas ja mingi auhinnaline ka? Ma loodan, et mäletan õigesti. Siis teise sõidu soojenduses sain ta megaaaheaks ja siis mõtlesin no nüüd tuleb ükskord normaalne sõit ka Ottoga aga platsil oli hääästi suur loik (loe: järv) ja 2x pidin sealt läbi sõitma ja no Ottokas tõmbas ennast täiiiiesti krampi ja siis mõlemal korral tuli järgmine takistus peale seda maha.. Oh well.. :D
Nüüd on aga uued tuuled puhumas, mingi aeg oli täielik teadmatus aga praegu juba enam-vähem tean mis saama hakkab ja täiega ootan seda. :D Eks kui aeg käes siis kirjutan siia ka midagi. Igaljuhul ma olen veel elus ja täitsa ratsutan.