Saturday, November 24, 2012

Neljapäeval võtsin kohe lippari kaasa igaks-juhuks, sidusin kaela peale. Hakkasin siis sõitma, oli OLULISELT normaalsem. Ainult vasakule ei tahtnud järgi anda ja mul oli hull kiusatus selle peale libisevat kasutada aga suutsin ikka vastu panna, sest obviously libisev sellise asja puhul küll kasu ei too, läheb ainult veel kangemaks, nagu ma omast kogemust tean :D Lõpuks kui lasin tal madala peaasendiga joosta, siis lasi vasakule ka pehmeks. Laupäeval oli veits hirmus alustada, aga ta oli jumalast hea ja vasakule polnud enam ka nii kange. Kuigi paremale galopp on täiega palju parem kui vasakule, paremale on ülihästi ratsmes ja kannab ennast ja jookseb tagant peale ja no superhea. Vasakule on ikkagi veits kange ja siis ei jookse ka nii hästi. Alguses tulime mingid madalat lattaeda, see tuli välja küll kuni ma korra edasi sõitsin ja siis ta hakkas sutsu alt ära panema siis Rintsu käskis teda patsutada enne takistust, töötas küll. Ega ta pani ikka ajama vahepeal aga no enam-vähem. Jäin suu peale ühe takistuse peal veits, halbhalb. :D Päris mitu parkuuri tulime, lühikesed olid ka muidugi. Korra pöörasin puusse täiega, tulin mingi viltu ja tegin väikeseid pöördeid. Aga viimane parkuur tuli jumalast hästi, sammud paigas ja tempo ok. Aga üldiselt ikka jama, ma tunnen et ma ei suuda üldse mitme asja peale enam mõelda kui hüppan ja nt istaku peale ei jõua nagu üldse keskenduda :D Päris jama see harva hüppamine ikka..

No comments: