Wednesday, November 21, 2012

Just täna rääkisin Sirlega, et pole midagi kirjutada, aga no pole probleemi nüüd :D Liina ütles, et Lakay oli käinud paar korda, niiet ma väga midagi ei lootnud. Läksin siis platsile, jauras ja värki aga no olin rahulik ja normaalne ise ja siis ta läks enam-vähem okeiks, kuigi istus käe peal veits. Siis tegin sammule ülemineku, et sammupausi teha ja no viskas pea lihtsalt ratsmest välja. Ma olin mingi mv, hakkasin üleminekuid tegema ja ei saanudki normaalset, täitsa pekkis :D See oli vasakust jalast, paremast jalast sain paar korda. Siis ma olin juba äärmises stressis, kui üleminekuid normaalselt ei tee siis on juba päris halb :D Liina omad tulid juba platsile ja värki ja ma pidin trenni andma ka peale seda, niiet jätsin need üleminekud sinnapaika ja hakkasin galoppi tegema. ÜLDSE järgi ei andnud ja suvalisel hetkel pani pea lakke ja tõmbas alt ära. See tõmbas närvi RÄIGELT mustaks :D Tegin ja tegin ja tegin galoppi ja no ma ei tea, õuduskuubis. Lõpuks lasin endale lippari tuua ja panin selle peale üle mingi ma ei tea mis aja, ja sellega sain ta enam-vähem rahulikumaks ja natukene normaalsemaks. Täielik hull oli täna, istus käe otsas ja tahtis mööda platsi ringi panna nagu mingi hullumeelne ja vajus sisse ja igal üleminekul viskas pea lakke. Aga ehk homme on parem päev, vaatame mis homme saab :D

No comments: