Thursday, September 16, 2010

Ok, täna tegin mingi minitrenni. Traav oli ideaaaalne no nii hea et ma lihtsalt mingi naeratasin vist terve aeg seal seljas niiiiiiiii hea oli seal olla lihtsalt, nii sääre vahel ja pehme ja hea ja tõukas edasi ja noo supersuper. AGA galopp oli suht battle. :D Lakay hakkas ikka täiega vastu ja siis ma mingi jurasin seal veits ja siis lõpuks sain heaks ikka ka õnneks, aga algus oli mingi sõda. :D A kokkuvõttes megarahul, hea trenn. Ja homme puhkab ja laupäeval derbyyyy.

3 comments:

Triin said...

Lähed päev varem juba Derbyle ootama? :D

Triin said...

Ma vaatasin stardikaid ka. 100 cm on 2 võistlejat. Ma arvan, et sa võiksid ettepaneku teha ilma sõitmata auhind sulle anda, sest see ju teada, et Lakay selle saab :D

Tessuu said...

Jaa, mõtlesin et hakkan varakult harjutama :D:D Ei jaa, ma vaatasin ka just, lahe, kui alla ei kuku või välja ei tõrgu siis vähemalt 2. koht juba olemas :D:D