Saturday, September 18, 2010


Ok Derby oli ikka seiklus omaette. Kokkuvõttes olen rahul, hobune oli väga hea. 80s jäin neljandaks, 1 tuli maha ma ei saa siiamaani aru miks, jäi passima ja siis otsustas mitte lainel jalgu tõsta, tore pliks, muidu mingi megakiire, umbes mingi 30seki kiire enamustest vist. Esimesest kohast mingi 10sekundit vist. Jaaa, 100cm otsustas peale 12ndat takistust platsile tulla koer, kes RÜNDAS Lakayd. :D Väga kena, siis Lakay istus 13nda ette maha ofc. Siis ma sain seda uuesti tulla, aga nii Lakay kui minna olime juba nii traumeeritud, et me ajasime umbes kõik ülejäänud tõkked enam-vähem maha. Nii tore ikka, 2st aastat järjest mingi jama mul seal. Aga no neljas koht. Seega 2 auhinnalist neljandat kohta, niiet nagu tulemus polegi väga halb :D Aga no niipalju karistuspunkte pole ma vist elusees saanud :D Ma teen hooaja lõpus alati oma rosettidest pilte ja kuna see oli viimane võistlus siis siin nad on :D

3 comments:

Siiri said...

Koer? Oli ka siis suur koer või mingi nässakas. Eks rivaalide treenertite tegu :D Ei ole siin midagi, et napsad muudkui auhindu- asi läheb õleaks ära pead endale rotveileri võtma :D

Triin said...

Kusjuures me Lauraga alguses mõtlesime, et tuleme ka derbyt vaatama ja võtaks Patikalt villu ja Camilla ka kaasa :D Oleks nemad lahti lasknud, oleks hobusel sussid taevapoole :P
Tess aga miks sa ei läinud uut võimalust küsima? Mul ka Perilas platsitüdrukute pärast tuli tõrge ja Janno ütles, et läheb küsib uue võimaluse sõita aga ma kartsin et hobune ei jaksa enam.

Tessuu said...

Sest ma olin juba 2 derbyt sõitnud, ta ei oleks never jõudnud.