Saturday, October 24, 2009

Selles suhtes et, ma kirjutan seda ainult enda jaoks ja eeldan, et keegi ei loe seda aga ma hakkasin mõtlema, et KUI keegi peaks seda lugema, siis andke endast märku, siis ma vb kirjutaksin vähe rohkem asjadest.

Aga nädalast siis.

Neljapäeval Aive trennis oli meid mingi 100 jälle nagu tavaliselt. Sõitsin nii, et libisev oli käes aga ma seda kasutada ei tohtinud, me nüüd üritame ikka jõudsalt libisevat maha saada. Lakay tuli tagant palju paremini peale kui tavaliselt, eest loomulikult ilma nii hea ei olnud, aga Aive oli väga rahul ja ma ka suht.
Reedel Lakay puhkas.
Laupäeval tegime veits hüppetrenni, mingeid megamadalaid, 80cm vb. Jälle nii, et libisev peal, aga ei kasuta, no hüppamiseks panin lõua alla, et sisse ei hüppaks. Jällegi ,tuli tagant paremini peale kui varem ja hüpped tulid päris head. Vahepeal pani enne takistust alt ära, siis oli rõve aga kui sääre vahel püsis, oli supper, tuli samm välja ja tõukas ka ilusti. Siis ma hüppasin veits Ofreiaga ka, kuna ma hakkan temaga veits sõitma talvel ja reedel võistlen taga tallivahelistel, ta oli MEGAimelik. Esiteks muidugi see, et ei lähe üldse edasi allüürisiseselt, RÕVE. Ja siis tal megarõve sadul ka, nagu mingi panni peal istuks. Ühesõnaga temaga vaja ikka MEGApalju tööd teha. Ja siis peale meid pidi mingi tädi sõitma Rahega aga ta ei saanud temaga hakkama ja siis ma pidin Rahe selga minema ja siis ta läks Lakay segal. Tore. Aga ta tegi ainult vaba ratsmega sammu ja veits traavi, so seegi hea. Rahe oli ilgelt nunnukas, täiega õpihimuline ja nii, alguses ei saanud üldse aru ,et peab välismise ratsme peale pöörama, aga kui ma olin mingi 10 minutit sõitnud, siis oli täiega ok.
Egatahes, andke siis palun teada, kui keegi seda lugema peaks, kuigi ma eeldan, et keegi ei loe :D

1 comment:

Gloria said...

Mina loen tegelikult.:)