Thursday, November 26, 2015

Ja ennäe imet juba kirjutangi jälle. :D

Tuli meelde, et ma unustasin rääkida kuidas Campari on kas a) riiukukk või b) lihtsalt hale. Nimelt on on ta juba kaua olnud suurema karjaga koos (no seal keskmiselt mingi 4-5 hobust olnud). Ja no ikka on aeg-ajalt tal kuskilt katki olnud aga ma lootsin, et ehk nad ikka klaarivad oma asjad ära ja siis lõpeb see kraaklemine ära kuna hobusel ju tore suurema karjamaa peal olla ja sõpsudega tsillida. Aga no EI.

Ükspäev tulen mina talli ja mida ma näen - tallitekk on mingi 15st kohast katki hammustatud. Algul oli täiega hämming, sest õuekas tundus esialgsel vaatlusel korras. Lähemalt vaadates sain aga aru, et tegelt on seal ka näha, et on hammustatud lihtsalt materjal õnneks nii tugev olnud, et ei ole läbi hammustanud (no tegelt 2 minimini auku oli, mis ajast mind närvi sest ma ostsin selle teki mingi paar päeva enne seda :D aga vähemalt tean, et hea tekk). Pärast tuli välja, et uus heinarull oli pandud ju nad olid seal kakelnud siis. Peale selle oli tal suht suur haav kaela peal (no mitte, et õmblema peaks aga suht suur ikkagi) ja ka näos.
Ma ise pole näinud mis neil seal toimub, teised räägivad, et Campari käib ise tüli norimas ja siis saab kolakat - sel juhul on ta ju eriti loll :D
Igaljuhul olin sunnitud ta lõbusa elu katkestama ja nüüd käib Ottoga koos koplis.

Peale selle oli eile ülitore hüppetrenn kus madalam parkuur oli nii hea, et polegi vist olnudki temaga ühtegi nii head parkuuri. No nii hästi toimis ja ei vajunud kuskile ja ülimõnus. Kõrgemas pidin tempot vähe tõstma siis enam nii ideaalne (no see on vast liialdus :D) ei olnud, aga täitsa hea ikkagi.
Ratsastuses on ikka veel väga mõnna. :)


No comments: