Thursday, April 19, 2012

Täna oli üliiiihea hüppetrenn. Soojenduses sain eest kergelt sõita, teisipäeval ei saanud. Tegin hästi vähe traavi, galopi nagu tavaliselt, ehk vähe :D. Lattaed tuli madalamal väga hästi, kõrgemal oli ka okei aga mitte ideaalne. Okseril oli kogu aeg kas kaugelt, kui ma ei võtnud eest. Või kui võtsin, siis alla. Aga esimene madal parkuur oli suht okei, paar korda vist jäin võtma. Kõrgemat ootasin siis, hüppasin viimasena. Tundus, et Rintsu tõstis niiiiii kõrgeks, ma ei tea kas olid ka tegelt kõrged või mitte :D A no üle meetri kindlasti korralikult. Tulin siis soojenduseks paar korda esimest lattaeda no ma ei tea see oli nii tühi alt ja rõve oli :D Esimene kord läks alla aga ma ei jäänud eest hoidma ja siis hüppas pehmelt välja, kolistas, aga ei läinud krampi. Teised 2 korda tulid juba hästi. Ja parkuur tuli jumalaaaast hästi, ja vahepeal paugutas nii hullult, nagu ma ei tea mida sõidaks, seljas ülilahe tunne :D Miks ma kogu aeg nii sõita ei oska... eriti VÕISTLUSTEL. Võistlustele lähen siis olen nagu mingi peata kana ja tirin igale poole alla.

No comments: