Friday, November 5, 2010

Tegelen hetkel pm ainult galopiletõstetega mis lähevad MEGAaeglaselt paremaks sest grupp tõstab teda natuke pahasti galoppi ja ma arvan et see ikka PIKKPIKK töö et seda normiks saada. Aga ega ma lihtne pliks pole, saan hakkama :D Neljapäeval oli hüppetrenn, alguses oli lohh, siis sai sahmaka ära, hakkas isegi hüppama. Ise olen ikka natukene loll, lõpuks istusin hästihästi sadulasse enne takistust ja siis nägin sammu ka normaalselt. Rintsu tahab, et me läheks skeemi võistlema aga mul pole vist raha :(
Muidu tahaksin veel mainida, et Torris ( mu 3. lemmikhobune, keda ma actually kunagi ära tahtsin osta:D ) paugutas neljapäeval Karinega ikka väga kõvasti, megaponi ikka, ja Karine ka tubli oled!

1 comment:

Karine. said...

heh, ma lähen varsti jube edevaks kätte ära :D